Częste pytania

Kiedy realizowane są dostawy?

Owocowe Paczki pakujemy i wysyłamy tego samego dnia, następnego po zamówieniu.  Zamówienia z piątku, soboty i niedzieli pakowane i wysyłane są w poniedziałek. 

Bardzo potrzebuję Owocową paczkę już dziś, czy jest to możliwe?

Prosimy o telefon o kontakt, postaramy się pomóc.

W jakiej temperaturze przechowywać paczkę?

Dbamy o to, by nasze owoce jak najszybciej trafiały do Państwa. Powinny one także szybko trafiać do ew. finalnych odbiorców, np. osób przez Państwa obdarowanych. Jeśli jednak zachodzi potrzeba krótkiego przetrzymania paczki, najlepiej to zrobić w ciemnym i suchym miejscu. Nie zalecamy schładzania owoców po otrzymaniu paczki. Sugerujemy ich ekspozycję w temperaturze pokojowej, gdzie podczas naturalnego procesu dojrzewania ich właściwości smakowe będą najlepsze. Dotyczy to zwłaszcza owoców cytrusowych, które nie powinny być schładzane do temperatury jaka jest w lodówce.

 

Jaki jest okres przydatności do spożycia?

Jest on uzależniony od zawartości paczki. Niektóre owoce najlepiej spożyć do tygodnia czasu, ale inne, jak cytrusy, mogą poleżeć kilka tygodni.

 

Czy mogę zamówić Paczkę na czyjś adres?

Oczywiście, że tak. W procesie zamówienia, poza adresem Zamawiającego można wybrać inny adres wysyłki.

 

Czy mogę zamówić paczkę poza Warszawę?

Tak, owocowe paczki wysyłamy za pośrednictwem Inpost (paczkomaty) i DPD (kurier). 

 

Czy sami uprawiacie wszystkie owoce, które są w paczkach?

Polskie owoce: jabłka, gruszki, czereśnie, truskawki, śliwki, morele, maliny pochodzą z sadów naszych, naszych krewnych, koleżanek i kolegów sadowników. Owoce, które nie dojrzewają w Polsce importujemy od zagranicznych partnerów. W większości są to nasi dobrzy znajomi lub bardzo renomowani producenci. Zapewniamy, że przez cały rok otrzymujesz najsmaczniejsze i najświeższe owoce!

 

Czy owoce nie pogniotą się w czasie transportu?

Owoce są tak zapakowane żeby problem odgnieceń się nie pojawił, nawet jeśli po drodze owocowa paczka nie będzie traktowana wyjątkowo ostrożnie. Każdy owoc jest pakowany osobno i ma odpowiednią amortyzację. Nie mieliśmy jeszcze reklamacji z tego powodu, z czego jesteśmy dumni. Warto też wspomnieć, że poziom usług kurierskich też się poprawia. 

 

Czy faktura dokładana jest do prezentów?

Nie, w prezentach umieścimy fakturę tylko Państwa życzenie. Dokumenty sprzedażowe otrzymuje tylko Nadawca przesyłki.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż wersję strony na komputery
Sklep internetowy Shoper Premium