Płatność kartą kredytową
Dostępne karty płatnicze, którymi można realizować płatność:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
Płatność kartą odbywa się za pośrednictwem serwisu PayU lub Blue Media S.A. w zależności od wyboru Kupującego. Do obsługi transakcji zastosowano nowoczesne systemy zabezpieczeń - m.in. szyfrowanie SSL.
Po wybraniu płatności kartą i potwierdzeniu jej tej formy płatności kliknięciem w przycisk, zostaniesz przekierowany na zabezpieczoną SSL - em stronę autoryzacyjną, gdzie zostaniesz poproszony o podanie danych Twojej karty płatniczej. W ten sposób transakcja odbywa się bezpośrednio między Tobą a Blue Media lub PayU, poza sklepem Owocowa-Paczka.pl. Połączenia nawiązywane są przy użyciu protokołów bezpiecznego połączenia SSL (Secure Socket Layer) z użyciem certyfikatu cyfrowego.
W czasie autoryzacji będziesz poproszony o podanie kodu CVV2. Kod CVV to ostatni trzycyfrowy numer wydrukowany na pasku podpisu znajdującym się na odwrocie karty.
Po podaniu danych powrócisz po kilku sekundach na naszą stronę i będziesz mógł zapoznać się z wynikiem autoryzacji. Jeżeli autoryzacja się powiodła, zamówienie zostanie dokończone. W razie niepowodzenia autoryzacji, zamówienie zostanie anulowane. W takiej sytuacji prosimy o wyjaśnienie sprawy z instytucją odpowiedzialną za wydanie Twojej karty.
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Przelew online
Dzięki współpracy z Blue Media udostępniamy płatność przelewem zautomatyzowanym, przy którym nie ma konieczności wpisywania danych do przelewu oraz danych osobowych. Takie przelewy oferowane są dla następujących przelewów i banków:
- BLIK
- Alior Bank
- Bank BPH
- BGŻ BNP Paribas
- BOŚ
- Citi Handlowy
- Crédit Agricole
- Deutsche Bank
- Eurobank
- Getin Bank
- ING Bank Śląski
- Inteligo
- iPKO
- Millennium Bank
- mTransfer - mBank
- Nest Bank
- Noble Bank
- Orange
- PBS Bank
- Pekao24Przelew
- Plus Bank
- Pocztowy24
- Raiffeisen Bank
- SGB Bank
- T-mobile Usługi Bankowe
- Toyota Bank
- Santander Bank
- Volkswagen Bank
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na rachunek bankowy jakiego użył Kupujący.
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta szybkim przelewem, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy podpięty pod tą transakcję.
Przelew tradycyjny
Ta forma dostępna jest dla zamówień od firm. Jeśli wybierzesz płatność przelewem na konto, musisz wpłacić na nasze konto sumę równą wartości zamówienia.
Dane do przelewu:
Dane firmy:
Frukado Sp. z o.o.
Twarda 18
00-105 Warszawa
numer konta PL78 1050 1012 1000 0090 8119 1968
ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice
W tytule przelewu wpisz koniecznie numer zamówienia internetowego. Ułatwi nam to identyfikację Twojego przelewu. W przypadku przelewu zwykłego czas realizacji zamówienia może się wydłużyć. Wynika to z czasu, który upływa pomiędzy wykonaniem przelewu, a jego zaksięgowaniem na naszym koncie.