Zwroty i reklamacje

Sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Dokumentacja
Wykonaj zdjęcie reklamowanego produktu i wyślij na adres kontakt@owocowa-paczka.pl.
Uzupełnij swoją wiadomość o następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, numeru zamówienia i przyczynę reklamacji, data zakupu.
Dokumentację możesz wysłać również na adres:
Frukado Sp. z o.o.
ul. Twarda 18
00-105 Warszawa


2. Postępowanie z produktem
Składając reklamację nie musisz odsyłać produktu.



Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 3 dni na zwrot towaru. Ponieważ naszym produktem są świeże owoce, aby odstąpić od umowy wystarczy wysłać zawiadomienie na adres kontakt@owocowa-paczka.pl.
Uzupełnij swoją wiadomość o następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, numeru zamówienia, przyczynę zwrotu oraz datę zakupu.

 

Więcej informacji w Regulaminie

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż wersję strony na komputery
Sklep internetowy Shoper Premium