Zwroty i reklamacje

Sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Dokumentacja
Wykonaj zdjęcie reklamowanego produktu i wyślij na adres kontakt@owocowa-paczka.pl.
Uzupełnij swoją wiadomość o następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, numeru zamówienia i przyczynę reklamacji, data zakupu.
Dokumentację możesz wysłać również na adres:
Owocowa Paczka
GRZYBOW 71

26-910 MAGNUSZEW


2. Postępowanie z produktem
Składając reklamację nie musisz odsyłać produktu.

3. Dokumentację Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Owocowa Paczka
GRZYBOW 71

26-910 MAGNUSZEW

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 3 dni na zwrot towaru. Ponieważ naszym produktem są świeże owoce, aby odstąpić od umowy wystarczy wysłać na adres kontakt@owocowa-paczka.pl.
Uzupełnij swoją wiadomość o następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, numeru zamówienia, przyczynę zwrotu oraz datę zakupu. 

 

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl